Bestellen

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden zijn hier te vinden

Ik heb een vraag (over een product), hoe kan ik jullie bereiken?

Voel je vrij om bij vragen contact met ons op te nemen via Mail, Facebook Messenger of Whatsapp. Klik hier om naar de contactpagina te gaan.

Hoe plaats ik een bestelling?

Kies een product door op de afbeelding te klikken. Klik op de winkelwagen optie om het product toe te voegen aan je winkelwagen. Als je alle gewenste producten in de winkelwagen hebt ben je klaar om af te rekenen. Nu dien je alle factuurgegevens correct in te vullen. Je komt nu in het scherm om te betalen, kies de gewenste betaalmethode en rondt de bestelling af.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

In principe hoor je na de betaling gelijk een bevestigingsmail te ontvangen. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de spam box terecht is gekomen. Bij het uitblijven van een bevestigingsmail kan je altijd contact met ons opnemen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Om je bestelling te laten annuleren kan je het best een mail sturen naar: info@www.kafjord.nl. Let op: als de bestelling al verzonden is dan is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, op het moment verzenden we wel alleen naar landen binnen de Benelux (Belgie, Luxemburg, Duitsland). Je kan altijd contact opnemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Betalingen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

De bestellen kunnen worden betaald via iDeal, MasterCard / Visa, PayPal, Bancontact en Klarna (achteraf betalen).

Zijn de vermelde prijzen op de site inclusief BTW?

Ja, de getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW. 

Ik heb een foutmelding  gekregen tijdens het afrekenen, wat nu?

Neem gerust contact met ons op zodat we kunnen kijken wat er fout is gegaan. Klik hier om naar de contactpagina te gaan.

Verzending

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden met Track & Trace verzonden met PostNL. Tot 2 stuks wordt verzonden als brievenbuspakje, vanaf 3 stuks wordt het verzonden als pakketpost.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verzonden met PostNL. 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Neem gerust contact met ons op zodat we kunnen kijken wat er fout is gegaan. Klik hier om naar de contactpagina te gaan. 

Retouren

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn product retourneren?

Als consument heb je recht op 14 dagen wettelijke bedenktijd. Dit houdt in dat je binnen deze 2 weken het product mag retourneren zonder opgave van reden. 

Hoe kan ik mijn product retour sturen?

Binnen 14 dagen mag je je product retourneren. Neem contact met ons op om je product retour te melden. Bij het retourneren heb je het volgende nodig: het ongebruikte product, bewijs van aankoop en de originele verpakking.

Wanneer kan ik aanspraak maken op garantie?

Je hebt recht op garantie als het product dat je hebt ontvangen defect is. Neem altijd voordat je het product retour stuurt contact met ons op om kenbaar te maken dat je aanspraak wilt maken op de garantie. 

Binnen hoeveel dagen wordt mijn retourzending verwerkt?

Het totaalbedrag van de retourzending wordt teruggestuurd binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending.